concepten

Een concept is meer dan een slim idee. Het is concreet, uitgesproken, richtinggevend en het helpt je je boodschap duidelijk én consistent over te brengen.

communicatie

Communicatie hoort álle kanten op te kijken. Vergeet je medewerkers en huidige klanten dus niet en maak je verhaal schaalbaar.

copy

Een tekst moet een verhaal vertellen, verhelderen, aanspreken én enthousiasmeren. Het gaat niet om zenden, maar om bereiken. In welke vorm dan ook.

co-creatie

Met de juiste mensen is alles mogelijk en een leuke samenwerking zorgt ook nog eens voor meer dynamiek, betrokkenheid én fun.

content

Geef inhoud aan je uitingen. Met een mooie mix van tekst, beeld en vorm. En niet zomaar lukraak, maar volgens een slimme, consistente én haalbare strategie.

coaching

Groeien in je (communicatie)vak. Dat kunnen we ook gewoon heel praktisch ‘on the job’ aanpakken. Heb je meteen een persoonlijke vraagbaak.

Groene post voor de Staat

copywriting, corporate story

Groene post voor de Staat
Bezoek DOK-C online

copywriting, website

Bezoek DOK-C online
Zorg voor arbeidsmarkt- communicatie

employer branding, script, storytelling

Zorg voor arbeidsmarkt- communicatie
Care for light

branding, copywriting, corporate story

Care for light
Ga uit je bol

copywriting, storytelling

Ga uit je bol
Viraal verhaal

animation, copywriting, script

Viraal verhaal
Spread the love

branding, copywriting, design, storytelling

Spread the love
X