Opdrachtgever Den Doorn totaalinstallateurs
Periode interviews 2022 - uitgave 2023
Expertises Interviews, copywriting, storytelling
Share:
copywriting / storytelling
Wij van wc-eend kunnen zelf wel vertellen waarom dit zo’n top project was, maar we kunnen ook onze opdrachtgever aan het woord laten.
Michelle Kant, marketing & communicatie:
“Een goed begin van 2023 🎉. Dit jaar bestaat Den Doorn Totaalinstallateurs 50 jaar en deze bijzondere mijlpaal trappen we af met een jubileumboek vol persoonlijke verhalen van (oud)medewerkers, partners, klanten en leveranciers. Verhalen over de historie, het heden en de toekomst van het bedrijf en de markt waarin we opereren. Van dorpsloodgieter tot vooruitstrevende totaalinstallateur van formaat.”
“Bloed, zweet en tranen? Dat viel gelukkig wel mee. Veel werk, dat was het zeker. Vooral erg trots op het eindresultaat! Door de fijne en vlotte samenwerking met copywriter Marrie [lees: rauwcost], vormgeefster Marjolein en de drukkerij liep alles op rolletjes. Maandenlang werkten we samen aan de inhoud, interviews, teksten en vormgeving. Bedankt voor alles! 🔝”
Nou Michelle… jij bedankt. Het was enorm prettig samenwerken met Michelle en directeur-eigenaar Tjerk. Lekker actief er samen de schouders onder zetten. Ook de inhoudelijke kant was top. Ik heb zo veel enthousiaste mensen mogen interviewen en bijzondere verhalen kunnen opschrijven. Stuk voor stuk memorabel en als ik er dan toch twee uit moét pikken… dan was het zeker bijzonder om de oude oprichter (en zijn vrouw Marrie) nog te kunnen interviewen én de drie jonge zonen van de huidige eigenaar.
Heeft jouw organisatie ook iets te vieren? Wil je meer weten over de mogelijkheden om zelf een jubileumboek te maken? Schroom niet en bel, want bij Rauwcost zijn we gek op verhalen & storytelling.
Een sneak peak: