copywriting / corporate story / design

STAP-VOOR-STAP

MSK ziet het als haar taak om professionals in de voetzorg en beauty branche écht verder te helpen. Met kwaliteitsproducten, innovatieve introducties, een uitstekende service én met persoonlijk advies. Dé groothandel voor pedicures, podotherapeuten en schoonheidsspecialisten bestaat in 2019 alweer 25 jaar, maar de organisatie staat zeker niet stil.

In beweging blijven

Zo zijn er afgelopen jaar bijvoorbeeld weer flinke stappen gezet om de klant een nóg breder assortiment en nóg meer service te bieden. Door verschillende enthousiaste overnames en uitbreidingen weet MSK weer een aantal ontzettend mooie merken toe te voegen én de klant-ondersteuning (ook door de eigen Technische Dienst) te vergroten.

Vaste communicatiekracht

Dit alles betekent natuurlijk ook het nodige voor de communicatie. Om ervoor te zorgen dat de medewerkers en klanten alle veranderingen en voordelen kunnen bijbenen schroeven we de interactie op. Online én offline. En voor Rauwcost betekent dit dat we MSK mogen helpen met:

  • E-mailnieuwsbrieven.
  • Beursmaterialen.
  • Direct mailingen.
  • Tweejaarlijkse catalogus.
  • Banners en folders.

 

X