corporate story / employer branding

DO EPIC SHIT

IceMobile is de laatste jaren veranderd. Dat is ook niet zo gek. De wereld waarin IceMobile opereert verandert continu. Het bedrijf is samengegaan, is richting Retail-klanten geschoven en is flink gegroeid. Het is niet meer dezelfde organisatie als bij de start, klanten zijn anders, de projecten zijn anders en er zijn meer (andere) mensen bij het bedrijf gekomen. Zijn de vijf huidige company values dan misschien inmiddels ook anders?

Hoe kunnen we met de values beter weergeven waar het huidige IceMobile voor staat?

IceMobile wil eens met een frisse én kritische blik naar de ‘oude’ values kijken. En dat hoeven we zeker niet al te braaf aan te pakken. Het credo van ‘Ice’ is niet voor niets: DO EPIC SHIT.

Om een goed beeld te krijgen van de huidige, interne beleving hebben we een groep medewerkers geïnterviewd. En dat leverde zeker een aantal waardevolle inzichten op.

We bouwen vanuit de verhalen van echte mensen

Op basis van de eerlijke, persoonlijke verhalen zien we wat medewerkers belangrijk vinden, wat ze missen en wat hun mening is over de verschillende values zoals ze nu zijn verwoord.

Tijdens de volgende stap buigen we deze inzichten om richting aanbevelingen voor een serieuze aanscherping en verder inzet. Samen met de Creative Director van ‘Ice’ komen we vervolgens tot de nieuwe formulering van de values.

X